6. toukokuuta 2015

Kohta on kesä..

Töttöröö :3

Mitäs teille kuuluu?~
Itselle kuuluu suhteellisen hyvää.. Terveysasioiden puolesta asiat menee perseelleen, mutta muuten menee hyvin ;u;

Ajattelin kirjoittaa tällaisen hypetyspostauksen, koska tämä on ensimmäinen kesä nukkejeni kanssa.. ^^ Aloitin nukkeilun about vuosi sitten~ (Vuosipäivä on varmaan mennyt jo ohi T__T'' ) Ensimmäisen nukkeilukesäni vietin markettinukkejen kanssa..
Olen niin innoissani kun saan viettää kesää mun pallopäiden ja hartsineidin kanssa ;u; Edessä on Animecon ja vanhemmat suunnitteli reissua oikein Helsinkiin asti *^* Ja alkukesästä on siskon rippijuhlat~
 Kesä on siitä mukava että on loma, ja saa ottaa rennosti (eikä minunkaan tarvitse stressata mitään~) Ja nyt kun on muutama nukkekin piristämässä mun huoneen ilmapiiriä >w< !

Tykkään kuvata todella paljon ulkona, ja nyt viimeinkin olen harkitsemassa kunnon kameraa itselleni! *^* Joku minikokoinen järkkäri.. :3
Mutta niin, itse nautin todella paljon ulkona kuvaamisesta, mutta syksy-talvi-kevät ei okein ole omissa suosikeissa kuvaamisen kannalta .__. Joutuu nukeille etsimään enemmän vaatetta päälle (Olen kamalan tarkka että nukeilla on ulkona sään mukaiset vaatteet ;__; ) Nyt kun kesä tulee, ei tarvitse enää ulkovaatteita nukeille, ja kengätkin voi heittää pois jos haluaa ^^ Muuten en sitte kesästä tykkääkkään T__T (Oman kokoni takia, en ikinä löydä sopivia housuja kesäksi.. Haluaisin pitää hameita, mutta sekään ei käy.. ) Jatkuva auringonpaiste on sanonko mistä, ja helteistä puhumattakaan.. En halua/ tykkää ruskettua, ja uida en osaa.. That's right, en osaa uida, koska mun paniikkihäiriön takia menen paniikkiin kun yritän opetella uimaan .___. Joten kesä on mun mielestä täysin perseestä..  Mutta loma ja hyvät kuvaamis säät/lämpötilat onki sitte ainoat asiat joista osaan kesällä nauttia ;n; ~

*Tekee aasinsillan*
Asiasta toiseen~ Elikkäs tällä viikolla saapui mun Angelgaten pää, ja asensin sen jo Aikon stock kroppaan~ Ja annoin sille Naomin lyhyen violetin peruukin ^^  Ainoa seikka mikä tekee siitä vielä "Vajaan" on se että kyseisellä neidillä ei ole silmiä .__. Mutta ne on jo onneksi tilattu *Halleluja*
Neidille on annettu nimeksi Ophelia, ja lopun osan nimestä "suunnittelen" myöhemmin n__n
Kyseinen neiti on kuin tyhjä kotelo mun nukkejen huoneen nurkassa T__T' Makaa tyttöjen pedissä, silmien kohdalla isot tyhjät aukot..
Ja vielä yksi ilmoitusasia >u<
Nimittäin Zeldasta lumoutuneena, tein heräteostoksen.. Eli mulle on taas saapumassa n.40cm poika BJD jolla on sellaset haltian korvat ;u; Tulevalle pojalle olen nimeksi päättänyt Elliot ~
Ja olen päättänyt, että laitan kummallekkin BJD:lleni yhden kokonaisen asun, jota he saavat pitkää 24/7 .. Jotain saatan joskus ommella itse, mutta ne ovat sitten sellaisia kotona laiskotteluvaatteita ;u;
Seuraavan nuken ostan kait Kesäkuun alussa.. Ostan sellaisen animetytöltä näyttävän nuken n__n
En kuitenkaan Dollfie Dreamia, kyseisen malliset nuket ovat todellisia rahasyöppöjä T n T'

Mutta hei, tämä postaus oli kait tässä ^^
Törmäillään sosiaalisenmedian puolella~

Vielä yksi pikku seikka, että jouduin aloittamaan sivupalkkikyselyn uusiksi ._.
Koska nukkeryhmäni ja suunnitelmani ovat muuttuneet niin suunnattoman paljon..
Mutta käykää antamassa mielipiteenne uudestaan~
Kiitän.

P.S. Ottakaa tästä vielä Zeldan kuva, kun hän tutkii uteliaana mun Nintendon 3DS:ää x33

1 kommentti:

  1. Oo, ihania suunnitelmia sulla! Poika jolla haltian korvat, oo-ouu, mulla on ollu pitkään haaveissa yksilö keijun tai haltiankorvilla... *kade*

    VastaaPoista