31. heinäkuuta 2015

Tämä tässä on kuningas otsikko

...Anteeksi randomi otsikkoni ;n; En taas jaksanu keksiä mitään fiksua.. (koska muka jaksaisin?)
 Anyway, loma alkaa loppumaan uhkaavasti :/ Kohta pääsen taas koulun keittiölle huhkimaan </3
Mutta ennen sitä, pääsen rakkaani kanssa Tubeconiin, Helsinkiiiin ♥♥ Ja olen hypehypehype~
Pääsen näkemään youtubegamereita ♥ HALUAN NÄHDÄ RAUSKIN... JA FISUN.. >n< !♥

Noh, se että meidän reissu on niin paljon lähempänä, tarkoittaa sitä että niin on mun syntymäpäiväkin .___. Se on "Rest In Peace" minä.. ensi viikon lauantaina.. täytän 18 ;___; (Eih..) En halua vanheta lisää *^*  Mulla on kai ikäkriisi ._. Moni olisi innoissaan siitä että tulee täysi-ikäiseksi, mutta en minä.. Tämän masennuksen kanssa.. Ei.. Pelkkä se ajatus että mulla on viikon päästä syntymäpäivä tekee pahaa..Ainoa positiivinen asia siinä on se, että saan mahdollisesti lahjoja ♥ Ja täysi-ikäisyydessä on se hyvä puoli että saan omat nettipankki tunnukset, ja saan alkaa ostamaan itse kaikki nukketarvikkeeni.. ja nukkeni <3 Yritin vanhemmille vinkata, että haluan synttärilahjaksi Make It Own Dalin ;_; Mutta en tiedä.. Ja siskolle yritin vinkata että mun MH kokoelmaan saa aina ostaa uusia yksilöitä .____. Mä oon ottanu kunnon peruutus askelia mun kehityksessä.. Täytän 18 ja toivon nukkeja.. *Kröhm..* Joo >n< ...

Asiasta kukkaruukkuun, tilasin tässä Heinäkuun lopulla nukeille custom tarvikkeita..
Uutukainen Thorani saa 25cm (oliko se S vai M) obitsun, ja mustan polkkatukan.
Ophelia saa Pure neemo kropan jossa oli aika.. aika.. isot rinnat ._. NO MUTTA OPHELIA ONKIN KAIKISTA PALLOPÄÄ TYTÖISTÄ VANHIN ...(ja lyhin) ... Ja mun pojille (Ichille ja Derrickille) ostin 28cm white obitsut.. Ostin myös Aikolle uuden peruukin, koska menin tyhmänä leikkelemään vanhan peruukin vähä liian lyhyeksi .__. Omaa tyhmyyttäni, mutta kyllä se kelpaa vielä esim väliaikais peruukiksi.. Niitä pitää aina olla, believe me. Ostin myös jokaikiselle nukelleni uudet silmächipsit, nimittäin sellaiset kirkaat ja tasaiset, koska löysin netistä sivun, jolta saa tulostaa nukellensa silmiä, ne paperiympyrät pitää vaan lisätä sinnee chipsiin.. ;u; Ne oli kauniita, joten innoistuin liikaa.. ja ostin kaikille sellaiset chipsit ._. (Mutta eihän niitä ole pakko vaihtaa..)

Ja Elokuun-Syyskuun vaihteelle olen suunnitellut tilaavani MIO Isulin, josta alan tekemään Ichiron kauan kadoksissa ollutta kaksoissiskoa, Ichigoa.. c: Ja tälle tilaan tyttöjen 27cm S obitsun ja kirkkaan punaisen peruukin n___n Ja aloitan toisena projektina Angelgate pojan, eli Thoran isoveljen, Gabrielin~ Haluaisin myös ahnehtia itselleni Docollan.. Mutta musta tuntuu että 2 riittää ihan hyvin ._. (Kai?) Minun pitäisi tilata myös Leonoralle vaatteet ja Elliotille housut ja kengät.. c: uudet kädet on jo tilauslistan kärkipäässä.. Olen taas ihastunut näihin pallopäihin.. Niitä on jostain syystä vain kivempi laittaa kokoajan, ovat hieman halvempia.. (Ja niitä on kiva ottaa kauppaan mukaan >:33 )
*Kröhhöhh* Mutta haluan silti laittaa hartsilapseni hyvään kuntoon c: !

Tänä viikonloppuna olen menossa rakkaani luokse yöksi, ja sunnuntaina suuntaamme kohti Ikeaan & Matkukseen, ja haluan päästä Tiger:iiin, ostamaan kaikkea pientä ja suloista mun nukeille..♥ Listalla olisi myös Cybershop, Gamestop ja ehkä BR-lelukauppa c: Mutta ennen kaikkea, Tiger ♥♥

Ensi viikonloppuna mulla on ne synttärit, saa nähdä mitä siitäkin tulee .___.  Se on lauantai (8.8), ja sunnuntaina (9.8) torilla on jälleen iiso kirpputori ♥ Sinne siis bongailemaan kaikkea kivaa >:3

Ja syntymäpäivästäni viikko eteenpäin, ja lähden Helsinkiin rakkaani kanssa *Hypehypehypehype*
Jos Kilala olisi auki, haluan sinne, ja kaikkialle muuallekkin kivoihin kauppoihin ♥
Me lähdetään perjantaina (14.8) hyvin aikaiseen ajamaan, ja hengaillaan se perjantai shopaten, lauantaina (15.8) TUBECON♥♥♥♥♥ Ja sunnuntaina (16.8) lähdemme takaisin Kuopioon ♥
Olen niin hype, en voi muuta kun kiittää rakastani ♥
Tietenkin aijon ottaa 2-3 nukkea mukaan, koska meillä on oma auto, niin kelpaa ottaa nukkeja mukaan c: Ainakin se 2, ellei jopa 3 ♥

Mutta..
Eiköhän tämä riitä.. Kyllästytte vielä mun hypetyksiin ;n;
Anteeksi että kuvia ei ole tullut viime aikoina tänne blogin puolelle, olen ollut taas normaalia masentuneempi, enkä ole saanut mitään aikaiseksi.. Enkä ole koskenut kameraani ainakaan kuukauteen?!? Instagramini puolelle pyrin laittamaan edes yhden kuvan parin päivän sisällä *^* !

Ja tämä taisikin olla tässä..? o.o
No mutta, ei sitte mitää muuta~
Törmäillään sosiaalisen median puolella ^^
Eikös?~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti