2. marraskuuta 2014

Yllätyskäännös..

Hei kukkuluuruu cx

Meikäläisen suunnitelmat tätä harrastusta kohtaan muuttui kokonaan..
Sanotaan että mulle "siunaantui rahaa" ... ja paljon :'3 Joten.. Tämän vuoden puolella on odotettavissa että ns. adoptoin Huuto.netistä ja Tori.fi:stä itselleni toisen neitokaisen :'33
Meinaan myös ostaa Naomille viimeinkin kaiken mitä olen suunnitellut: obitsun, silmät ja peruukin.
Ripset mulla jo onkin :'3 Kun on kaikki kerralla kasassa, ei tartte kun kerran avata Naomin pää..

Ensi vuoden puolella olisi tarkoitus ostaa Plastic Popista Isul Mao ja joku pikkunen BJD neiti :'3
Olen kiinnostunut BJD nukeista, mutta tahdon aloittaa todella pienistä <3
Tietenkin olettaen että niitä on Plastic Popilla vielä silloin kun olisi aika ostaa, kaikki se mitä suunnittelin.. cx

Tosiaan, tämän vuoden puolella laitan Naomin kokonaan uusiksi ja hankin toisen neitokaisen hänelle kaveriksi :'3 Tietenkin, onhan mulla Weronica, joka saa myös osansa..^^ Saan viimeinkin ostettua Monster High Venus McFlytrapin *^* Ja sen kehon.. Jonka annan Weronicalle :'3 !


Mutta, tosiaan.. Weronica karkasi tänään kotoa .__.
Koska hän on Novistar, ja kotoisin avaruudesta, on hän sinne aktiivisesti haikaillut ja yrittänyt päästä..
Ja nyt hän sitten on kadonnut :c
Ei hän koskaan tullut Naomin kanssa hyvin toimeen, mutta kyllä mä vielä hänet löydän .-.
Yritän parhaani mukaan "kesyttää" hänet maan asukkaaksi..

Olen tässä myös mietiskellyt, josko tekisin joku päivä taas sellaisen kuvasarja postauksen Naomilla (ja Weronicalla, jahka hänet käsiini saan) :3 Koska edellinen postaus tuntui olevan todella paljon luettu n__n
Kuvia mulla on, ihan liikaakin, enkä saa niitä millään siirrettyä mihinkään suuntaan ;_; Mikä vatuttaa minua, ihan liikaa..
Minua kiinnostaisi myös aloittaa kuvatarina :'3
Olen vain niin saamattoman laiska - w -'' En saa kuitenkaan sitä aikaiseksi..

Ja mitäpä muuta, joulu tulee :33
Mikä on ihanaa, mutta myös ahdistavaa..
Jouluhössötys on jo alkanut.. Vastahan me päästiin Lokakuun yli?!
Marraskuu on ottanut ensi askeleensa, ja jo nyt ne vetää esim. Kuopion torilla jo jouluvaloja paikoilleen D:
MIKÄ KIIRE TEILLÄ ON?!? ;n;
Onhan joulussa toki positiiviset puolensa :3
Esim. Joulu tietää talvea, ja talvi lunta ^^ Tänään jo satoi koko aamun ensin lunta, joka muuttui pikku hiljaa rännän kautta vesisateeksi .___________. Mutta, noh.. Kävin ulkona ja siellä oli ihanat määrät lunta ^w^
Olin jo ihan kikseissä, että kunhan pääsen taas mummun luo, pääsen kuvaamaan Naomin kanssa lumileikkejä.. :'3 Jos seuraavaan mummolan reissuun mennessä saisin ostettua sen toisen neitosen.. :'3
Meinasin että ostan jonkun neidin, joka on vailla uutta kotia, ja jolla olisi mahdollisesti jo Obitsu paikallaan ! ^^ Ei tartte erikseen ostaa sitten obitsua.. c: Niihinkin törmää, aina välillä..

Sitten, lupasin siskolle ostaa Taeyangin :3
Hän on nyt 14, täyttää Toukokuussa 15.. Ja on haikaillut jo useamman vuoden BJD nukkea..
Meinasin, että ostaisin hänelle sen BJD:n mutta minun on kuitenkin osattava hoitaa ensin koulujuttuni.. ._:
Joten lupasin hänelle Taeyangin, selvästi halvempaa *^*
Itse ostan samalla ne Isul Maon ja pikku BJD:n..
Olisin ostanut sellaisen mini BJD:n siskolle, mutta hän haluaa 60-75cm nuken, mikä on todella kallis D:
Olen myös miettinyt, kehtaisinko ostaa samalla itselleni Pullip Akemin ;_; Olen ihan myyty sille nukelle..
Mutta esim. Plastic Popissa 139.90.. Mollamanian hintoihin verrattuna, tuo on naurettavan halpa..
(Ei pahalla..;_; ) Ehkä ostan sen, ehkä en.. Mun rahathan ne on.. Kunha niistä jää sen verran talteen että saan autokoulun käytyä.. ja jos muutan rakkaan mieheni kanssa yhteen sen jälkeen kun olen täyttänyt 18.

Nooh, ilmoittelen jos niitä nukkeja on tulossa lisää :3
Näkemisiin.. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti