29. lokakuuta 2014

Jostakin syystä..

Heipparallaa taas c:

Jostakin ihmeen syystä, mulla tämä tekstin tuottaminen tuntuu vähän liiankin helpolta tänään ;_;
Joten, kirjoitampa (taas) postauksen! ^^

Kävin tuossa tiirailemassa muitten nukkeblogeja, ja ne oli täydellisiä *O*
Ja saimpa samalla inspiraatiota, mihin suuntaan lähden tätä omaani viemään c:

Sitten, selvennän taas erään ajatuksen, jota olen miettinyt..
Pullipit, on ihania.. Siitä ei pääse mihinkään.. Ja minulla on minun oma Naomini, jota rakastan toooodella paljon :3 Ja kun selaan esim. Momiossa, ja törmään Pullippien kuviin, mulla tulee sellanen tunne ett.. " voi ku meidän nuket vois olla kavereita keskenään" .__. Ja joskus keksin ett, " Hei, entä jos tekisi sellasen RoPen, jossa sais roolata omalla nukellaan.. Niinku ne nuket eläisi keskenään". Joskus tulee sellanen pikkunen hetki ett, mitä vittua mä just mietin >__< Mutta mä ku rakastan omaa nukkeani nii paljon, tahdon jo että sillä olisi omia kavereita ;__; Että noh, se kuulostaa jo vähä lapsuuden leikeiltä, kun joskus leikin sisareni kanssa että lelut osaa elää.. Mutta edelleen, sanon tämän, pullip EI ole lelu.. Joten mietin että miksi tässä edes puhun Pullipista, kuin lelusta D:

No.. Tämä saa olla tällainen lyhyt postaus ;n;
See ya~

1 kommentti:

  1. Sori kun näin vanhaan kommentoin, mutta ei pullip ropet ole lapsellisia. Meillä on wapissa semmoinen johon liityttiin Instan kautta ja se on todella mukava nwn
    Mikäli joskus teet momiossa pullip ropen, niin liitätkö minut siihen (cp)

    VastaaPoista