2. tammikuuta 2015

Kuvatulva~

Heimoi ::3

Viimeinkin sain aikaseksi sen verran, että pääsin pihalle kuvaamaan~
Ollaan siis jälleen mummolassa cx Tultiin vuoden viimeisenä päivänä.. Jolloin olin melkein samantien ulkona kuvaamassa, kun automme saapui mummun pihaan :3




Jostain syystä Ichi haluaa että hänen kuvansa on oltava aina mustavalkoisia o_ö

Ei niin hyvä kuva, mutta lisäsimpä nyt kuitenkin



Ja Ichi esittelee ylpeänä uutta pipoaan ^^


" I believe I can fly.."



Jostain syystä ihastuin Ichiroon, kun sain hänelle värkättyä nuo lasit <3
Ja äiti teki vielä tuon uuden pipon, olen aivan innoissani mun pikku Ichistä cx
...BTW, kävin tänään kuvaamassa lisää mussukoitani <3
Joten kuvia on odotettavissa viikonloppuna :33

Ja sitten, pieni yllätys >u<
Nimittäin.. Ostin eilen uuden nuken *^* <3<3<3
Alkuviikosta minulle pitäisi saapua uusi neitonen, Pullip Snow White~
Olen niin innoissani ;u; <3 Pientä profiilin poikasta olen jo hänellekkin rakennellut, sen löydät tuolta ylhäältä n__n Missä on 2 aikaisemman palleroni profiilit..

Käykää toki katsomassa mitä olen keksinyt tulevaa neitostani varten..
Minä lopetan tämän postauksen tähän~

Kiitos, ja näkemiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti