31. joulukuuta 2014

Uusi vuosi, uudet kujeet :''3

Äwwwwww, hyvää uutta vuotta kaikille \o/ <3

Uusi vuosi on alkanut, suhteellisen hyvissä merkeissä ^^
Koneella näpytellessä.. Musiikkia fiilistellessä c:
Ja nyt olisi tarkoitus valvoa.. öö.. Ehkä 4-6 asti~
Enkä tosiaan aijo valvoa yksin, koska mun pikku pallopäät valvoo mun kanssa cx

[Naomi: Mutta kun *^* Mua pelottaa pimeä..
Ichiro: ...Ja mua väsyttää -.-']

...Mutta, mites teillä on edistynyt tämä uuden vuoden juhlinta :3
Me ei sentäs raketteja hankittu, enkä ole jaksanut ikkunoista alkaa tirkistellä mistä löytyisi jonkinsortin valosade.. ;_; Mutta ei niitä ilotulitteita tarvita aina ^^

Tein pikku palleroideni kanssa uuden vuoden lupauksia..
Itse lupasin yrittää petrata koulu asioissa ja ihan yrittämällä yrittää peitota tämän masennuksen ja yrittää.. no, parantua :3 Se on iso haaste mutta vuosio on (suhteellisen) pitkä aika.. Joten ihmeitä voi tapahtua~

Naomi: Hihii, minä lupasin että autan Ellua hakkaamaan masennuksen ~ Haluan auttaa cx
Ichiro: ..Ja minä lupasin itselleni että opettelen soittamaan kitaraa ja yritän päästä johonkin bändiin OwO''

* Hiljaisuus*
No, se siitä.. 

Varmaan tämän harrastuksenkin kannalta pitäisi tsempata~ Mutta uskon, että kunhan mun masennus laimenee ajan myötä niin mun nukkeilu into kasvaa :3 Aikaahan se vie, mudda.. Päivä kerrallaan

Minä ja minun pikku pallopääni toivotetaan kaikille tämän sivun tirkistelijöille hyvää uuttavuotta 2015~ 
Olkoon ensi vuosi täynnä hyviä hetkiä, iloa, naurua.. ja nukkeja.. paljon nukkeja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti