11. syyskuuta 2015

Nopeaa lisääntymistä.

Huihai~ :3
Minulta jo udeltiin uutta postausta, joten ajattelin nyt ja viimeinkin kirjoittaa jotain pientä tännekkin, aina niin aution blogini puolelle.

Mun nukkeporukka lisääntyy liian nopeasti. Tällä hetkellä mulla on 4 Pullippia, 1 taeyang, 2 Isulia, Dal ja Angelgate.. Se tekee jo 9 nukkea + mun hartsilapset 3 kpl ja mun erakko Caro, ja loppusumma on jo 13 nukkea.. Mulla on.. perkl... 13 nukkea.. PLUS about 20-40 markettinukkea.. Ja lisää tulee..
Nimittäin olen tilannut hirveän lastillisen tavaraa eBaysta </3 Elikkäs.. (tästä se listaaminen sitte alkaa..) Aluksi, olen ostanut itselleni toisen Angelgaten, mutta tällä kertaa pojan! ...koska mun nukeista 10 on tyttöjä, 3 on poikia ._. Joten, ajattelin tasata sen neljään.. Hänellä on pieni partatupsu leuassa ja hänen nimekseen tulee Gabriel :3 <3 Ja hän on Thoran isoveli~ Hänelle on tulossa musta peruukki, ja obitsun ostan myöhemmin.. Kroppana saa toimia joku siskon Taeyangien stock kroppa näin aluksi.. Sitteeeen.. Noh, ostin Ophelialle lisäkäsiä, jotka tuli tänään.. Mutta surukseni sain huomata, koska en ole ennemmin ollut tekemisissä pureneemo kroppien kanssa, nii tietenki ne kädet jotka ostin, oli liian pieniä (Ophelian kroppa on Pureneemo M ja ne kädet on kokoa xs) mutta sentäs ihonväri oli oikea! ;_;

Peruukkeja ostin ihan kivasti.. elikkäs 4 kappaletta. Ostin Naomille uuden peruukin.. Kolmatta kertaa sain ostaa sillekkin peruukin, sellanen pitkä ja punaruskee, taas.. Sitten tosiaan Gabrielille ostin sen mustan peruukin. Ja sitten ostin mun uusimmille tulokkaille peruukit. Elikkäs, mulla on nykyään Dal, jonka nimi on Bianca ja sitte on Isul, josta tein tytön, Ichigo, Ichiron kaksoissisko. Bianca saa kirkaan oranssin ja kivan pitusen peruukin, ja Ichigo saa kirsikanpunaisen todella lyhyen peruukin. Mitäs muuta ostin.. No, siskolle ostin Lemongrab pehmolelun, joka tuli eilen. Halusin ostaa jotain äidillekkin, ja no, se kostautui.. Aluksi pysyttelin ns. rajojen sisällä, ostin parit totoro korvakoruja.. Mutta kun äiti ilmestyi kyselemään leikkisästi että saisiko hän yhen minun nukeista, nii mun päässä pimeni, ja menin ostamaan äidille oman nuken. Angelgate. Punertava poikatukka ja obitsu... .__.
Uskon että tulen ehkä vähän kuvaamaan sitä, ja jos äiti ei tykkää siitä, nii saatan adoptoida sen itselleni.. :3 Sen verran söpöt kasvot valitsin sille. Obitsusta puheen ollen, ostin myös Ichigolle obitsun. Ja Elliot saa viimeinkin ehjät kädet! Siskon Wiljamille ostin suloiset ruutupöksyt ja kivan harmaan paidan :3 Joka on kuitenki saakelin pieni sille.. >__> Se sen rintakehä on nii leveä..
Ja sitte ostin nallen. Sellasen iiison pörrösen nallen >:33 <3 Rilakkuma ♥

Mutta hei, en tänään ehdi kirjoittaa enempää.. Joten toivottavasti tämä riittänee~
Törmäillään instagramin puolella ♥

Mun porukka <3 Ehdin ottaa tämän kuvan ennenkuin sain Ichigon ;_;

1 kommentti:

  1. U-huu, aivan mahtava perhe sulla siellä :) Aika jännää, että tilasit äidilles nuken! Haluan nähdä kuvia ja angelgate-poika kiinnostaa myös. Miten ebaysta tilataan, pelottaa että menee pieleen jos ei ymmärrä jotakin...
    (Pelkään, että oma joukkoni kasvaa liian isoksi, tällä hetkellä 2 poikaa ja 5 tyttöä... kaikkia en oo esitelly.)

    VastaaPoista