20. syyskuuta 2015

Tylsyyden lievitystä~

Huihai :3

Ajattelin kirjoittaa jotain pientä tännekkin suuntaan~
Elämä on ollut tasaista, ja aika on kulunut kivasti nukkejen parissa :3
..Okei, no, nukkejen, koulun, tietokoneen ja rakkaani kanssa/parissa ;_; ♥
Nyt menneellä viikolla tein Ichigon face upin uusiksi, se on nähtävissä mun instassa, ja kasasin samalla pari viikkoa sitten hajonneen Ichiron, ja Derrickin, jonka pää oli löysässä ja liimasin Ophelialle peruukin päähän + kietaisin Biancan kaulatapin ympärille hieman kuminauhaa kun minulle siitä vinkattiin :3 Nyt kaikki on taas kunnossa, ja olen alkanut suunnitella mitä hankintoja tekisin nyt tulevana Lokakuuna~

Laskiskelin tuossa rahamenojani, ja olisin halunnut ostaa vaikka mitä, mutta pitää laittaa pikkusen enemmän säästöön nyt, kun  Lokakuussa me ollaan rakkaani kanssa menossa taas Helsinkiin ♥ Tällä kertaa olis tarkoitus mennä katsomaan Elastista x3 Elashow ♥ (Jostain syystä olen kuunnellut jo päälle kuukauden suomiräppiä, vaikka se ei ole mun tapaista/tyylistä ja olen jo oppinutkin räppäämään o__o) Ja olen suhteellisen paljon innoissani \o/ Vaikka en Elastista kuuntele niin paljon.. *Punastuminen* Mutta toivon että siitä tulee mukava reissu, ja saan taas viettää kahdestaan aikaa rakkaani kanssa ♥  Nukkeja otan mukaan 1-3 :3 Siihen on kuiteskin vielä aikaa.. ja mun oma pikku joukkue.. Keeps on growing ♥ Koska nuket on rakkautta, ja niistä ei saa koskaan tarpeekseen ♥

Nyt mulle on tullu muutamia eBayn tilauksia, kuten ne kädet.. (jotka oli liian pieniä..-___-'') Ja sitten sain yhen nallen jonka ostin :3 Iiiiso pörröinen Rilakkuma ♥  Sitten sain yhdelle "etäprojektille" ja mun Ichigolle kropat, ja parit totoro korvakorut jotka ostin äidilleni ♥ Sekä sain siskoni pojille ostamani asun~
Nyt ensi viikolla toivon että tulisi paaaaaljon paketteja :3  Vielä niitä pitäisi tulla ihan kivasti.. muutamia peruukkeja, vaatteita siskon BJD:lle, ja Elliotin kädet~
 Ja tein lisää tilauksia, ostin AliExpressistä muutamia MH nuken kroppia mun customeita varten.. Koska niiden kropat on kivoja nivelineen yms, niin ajattelin antaa parille customille sellaiset kropat~

Lokakuussa ajattelin olla jopa niin hurja että ostan 3 nukkea, tosin 1 niistä on mun siskolle :3 Hän ansaitsee uuden Taeyangin, ja onnistuin löytämään käytettynä hyvään hintaan. Itselleni sen sijaan ajattelin ostaa käytetyn Byulin, vaikka kuinka niitä kirosin ja vihasin niiden kasvojen takia, on pakko myöntää että ei sellasille pullaposkille voi sanoa ei ;__; ♥ Ja toisena hankitana ajattelin ostaa Blythen *^* Ja olen viimeinkin ostamassa itselleni ensimmäistä Blytheä! Ajattelin tuoda vähän kansainvälisyyttä mun nukkeiluun, ja ostan tumman tytön.. :3 Tietty myöhemmin kaikki chipit yms scalpit ja muut tulee maksamaan, mutta sentäs sille on kroppa jo valmiiksi vaihdettu, niin siihen ei mene rahaa :3 Ja äsken hairahdin, ja ostin halppis version blythestä, Jecci five doll, omalla tavallaan hyvin ruma nukke, mutta tässä ostamassani yksilössä oli jotain niin kaunista, että ajattelin sen ostaa ja tietenkin customoida :3♥

Odottelen edelleen mun Gabrielia *^* ja sitä ns. "etäprojektia" eli äidille tarkoitettua nukkea.
En ymmärrä miksi sen ikinä ostin, mutta toivon että äiti tykkää siitä ♥ Sillä on suloiset kasvot, ihanan siniset silmät, suloinen kroppa.. >3< sille tulee punertavat, hitusen verran kiharat/sotkuiset poikahiukset.. ja kirsikkana annoksen päälle ajattelin ostaa sille totoro pipon ;u; Koska äiti rakastaa totoroa ♥ Ei se mitää vaikka äitini onki nii höpsö että tykkää meidän nukeista, musta se on vaa kiva ajatus että äiti saa oman pikku tytön.. Jos se ei olis nii yksinäinen kotona uuden kaverinsa kanssa.. Itse ainakin huomaan että olo ei ole niin yksinäinen kun vietän aikaani nukkejeni kanssa niitä huoltaen ja pueskellen & kuvaten ♥

Eniten olen kuitenkin tällä hetkellä innoissani Gabrielista :3♥ Mun KOLMAS poikanukke >:3 Muhahaha~ Ja musta tuntuu jo nyt siltä että sillä saattaa olla säpinää Ophelian kanssa O_ö' Tosin en haluaisi laittaa niitä yhteen.. Ovat kumpikin Angelgateja -,-'' ;_; Pitää kattoa että millanen jätkä Gabriel oiken on, kun hänen päänsä saan käsiini *^* Aluksi laitan hänet siskolta lainattuun taeyangin stock kroppaan.. :3 Marraskuussa ostan sitten enemmän kroppia yms..  Ja Joulukuussa annan nukkejeni olla, rahat menee joululahjoihin~

Mutta hei, jos annan tämän postauksen olla tässä :3
Tässä vielä kuva mun tämän hetkisestä pallopää jengistä ♥


[laatu by samsung♥]


Nähdään instagramin puolella ♥

1 kommentti:

  1. Annoin sulle Liebster Awardin ! Käyppä kurkkaamassa: pienimuttaihana.blogspot.fi

    VastaaPoista