25. joulukuuta 2014

~Nimetön postaus~

Hei~

Mites jouluaatto meni teillä? :3
Mulla se meni suhteellisen mukavasti..
Käytiin joulusaunassa, syötiin äidin tekemiä, herkullisia, jouluruokia <3
Illan hupennukseksi, lahjat cx

En normaalisti tykkää joulusta, pääasiassa sen faktan takia, että mulle on vaikea ostaa lahjoja ;-;
Mutta tänä vuonna tuli ihan kivoja lahjoja :33

Siskolta: Hetalia muki, jossa on kansi ja mansikka pockyja

Vanhemmilta: Assasins Creed Pop-head ja muki :33
Namille vaatteita ja hiuspinnejä <3
ja muutamia leluja Namille.. ( Pieni MLP ja barbielegoukko)
Oma pieni lipasto namille x3
Suklaata.. ja Namille sellanen pieni konvehti rasia cxIchirolle pieni pehmo :'3 (apina)
Saints Row 4 (mulle ja siskolle yhteiseksi)
Ja rakkaaltani:
Mirai Nikki: Mosaic - pokkari
KASA SUKLAATA
Miss Manga meikkejä
Hatsune Miku nendoroid ❤
50€ rahaa
Kummilta tuli 20€ rahaa
Ja sekä isän että äidin puolelta isovanhemmilta tulee rahaa yhteensä 40€ :3

Olen tyytyväinen, mikä on harvinaista jouluna O__o

Joululahjarahoja on nyt tullut se 70 ja kunha pääsen isovanhempien luona käymään.. nii sitte on se 110 ::3 Ja tiedättekös mitä tällä summalla teen?~
= Ostan uuden pullipin x33333

Olen jo pitkään miettinyt että haluan toisen Pullipin ;w;
ja nyt, mulla olis viimeinkin varaa.. <3
Joten, ostan varmaan Tammikuun puolella uuden neidin <3
Päätin että ostan ihan uutena, ja malli olisi Milk Latte ~
Tosin, neiti tarvitsee varmasti nimen :'> Joten saampahan uutta mietittävää..
Miten olisi Nana-chan :'3 ?

--------------------------------------------------------------------------
Nukkepäiväkirja ~Jouluspesiaali~

* Naomi asettuu jättinsä ison läppärin eteen*
Minun ja veljeni ensimmäinen joulu uudessa kodissa oli kiva :3
Saimme paljon ihania erillaisia lahjoja, ja meidän jätti antoi meidän valvoa piiitkään ^^
Ja herkutella..
Tänään olen tutustunut uusiin leluihini ja puuhannut kaikkea kivaa Ichin kanssa :3
Minua vain mietityttää, kuinka meidän jätti on juossut tänään ympyrää tämän valtavan koneensa kanssa, ja hölöttänyt nukeista :'o
Onkohan se taas hommaamassa markettinukkea.. vai sisarta meille..
Se on kyllä jutellu mulle haluaisinko minä siskon. Ichiltä se ei kysyny ;_;
Ichi kun ei tykkää tyttöjen jutuista..
---------------------------------------------------------------------------------



Pallerot toivottaa hyvää loppuvuotta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti