7. joulukuuta 2014

Pahoitteluni :c

Hei pöö, ja heti kärkeen, anteeksi kun olen ollu aikaan saamaton, ja en ole postannut muutamaan viikkoon *^*
On ollut taas henkisesti raskasta aikaa..

Ja sitten asiasta seuraavaan.. :3
Me oltiin tässä Marraskuun viimeisellä viikonlopulla käymässä Sotkamossa, mummolassa c:
Ja Ichiro pääsi ensimmäiselle pitkälle matkalleen <3
Mutta minulla oli niin paha olla, etten jaksanut matkalla kuvata juuri ollenkaan :c
Sunnuntaina aamusta ehdin ennen lähtöä napata pari kuvaa :3

 Aluksi otin yksin kuvia :3


 Sitten aloin ottaa yhteiskuvia <3
Katsokaa kuinka suloisia ne on yhdessä ;; u ;;





Naomi: Ichiro, senkin vauva x3
Ichiro: Emmä nyt niin vauva ole o__o''



Ja mitäs muuta..
Niin, ensi viikonloppuna pidetään Mini chibicon täällä Kuopiossa >w<
Ja minut voi löytää sieltä haahuilemassa Naomin ja Ichiron kanssa <3
Sen lisäksi mun sisko ja mun rakkaani tulee mun kanssa ^^
Eli minut voi bongata sieltä >w<  Kuolaamassa myyntipöytiä..

Tämä saa jäädä tällaiseksi minipostaukseksi :'3
Yritän kirjoittaa nyt tulevalla viikolla vielä pari kertaa

Kiitos teille jotka jaksatte lukea mun blogia <3

Muimui~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti