23. huhtikuuta 2015

FIGHT D: (Pähkinä purtavaksi) ;u;

Huimoi ^3^

Julkaisin eilen tuolla sivupalkissa kyselyn, kenet nukeitani otan mukaan Animeconiin~
Tähän mennessä ääniä on tullut 4 *^* Mutta aikaa on reilusti~
Olen yrittänyt tapella itseni kanssa, kenet oikein otan mukaan..
Vaikka aikaa on 2-3 kuukautta, olen ihan hukassa ;_;

--> Haluan ainakin ottaa Naomin, koska hän on mun esikoispallero :''3 Ja ehdottomasti kaikista tärkein <3
--> Aiko olisi kiva ottaa  mukaan, koska uskon että hän keräisi paljon huomiota *3* Hän on suloinen hattaralapsi cx
--> Ichi olisi kiva ottaa mukaan, koska Ichi on mun sylivauva >:3 <3<3
--> Derrick olisi kiva ottaa mukaan, koska en halua kaikkien nukkejeni olevan tyttöjä ;n; (Mutta siihen tämä päätyy, halusin tai en..)
--> Sonikan haluan mukaani, koska olisi kiva ottaa Naomin seuraksi toinen Pullip ;_;

[ Sen olen päättänyt, että Carolaa en ota.. ._. (Sori rakas</3) ]

--> Eniten polttelee minun tuleva BJD ;v;
 Hänet haluaisin niin kovasti mukaan..
Mutta pelkään etten kerkeä saamaan hänelle kivoja vaatteita ennen Conia ;__;

--> Ja no.. luultavasti en ota tulevaa Angelgateani D: Ihmiset ei katso hyvällä?  ,___,
Ja mikäli Animeconissa järjestetään nukkemiitti, ja sinne menen,  (eka miitti minne ikinä menen *^*) En halua antaa huonoa kuvaa itsestäni ;---; En tiedä varsinaisesti, mikä ihmisten reaktio olisi, jos toisin miittiin AG:n .__. (angelgate;n)

--> Tavoittelen itselleni Dalia, en tiedä vielä minkä mallin ostan *^* Mutta sellaisen haluan~

Olen ihan solmussa, kenet otan mukaan .__.
Otan vaikka mukaan 3 eniten ääniä saanutta nukkea cx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Se kuitenkin tästä pika-selvittely-purkautumis-postauksesta :''3
Törmäillään sosiaalisen median puolella c: o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti