14. huhtikuuta 2015

Kevät kuvailuja :3

Heimoi c:

Mitäs teille kuuluu..?
Itse olen miettinyt mitä nukkeja minun kannattaisi ostaa.. *^*
Kirjoitin postauksen Momioon, ja mulle esitettiin kommentti " Jollakin näyttää olevan kiire"
Pisti kyllä miettimään.. kokoajan haalin uusia nukkeja .__. Sisko ja vanhemmat sanoo usein että
"Rauhoitu"... Silti haalin kokoajan uusia nukkeja ;_;

Asiasta toiseen *^*
Huomenna saapuu minun uusi Pullip neiti, hänen nimekseen tulee Sonika :3
Hänkin on Huuto.netistä pelastettu tyttö.. <3 Hänelle on tilattu uusi peruukki on, samoin kuin Naomille :3 En millään tykkää Namin peruukista nykyään :c Joten päätin tilata uuden..

Oltiin viikonloppuna mummolassa, ja tulipa siellä sitten kuvattua nukkeja oikein kunnolla :3

Derrick: Onko mun pakko tulla ulos ;_;
Minä: ...On, tule nyt kun muutkin on ulkona ._.

D: Ihan oikeasti, en halua, siellä paistaa aurinko :c
M: D-vitamiini tekee sulle hyvää..


D: Olen jo ulkona ._, Eikö tämä riitä..?
M: ...tule pois katoksesta T__T

D: En tule.. Mene pois :c
M: antaa olla..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ai-chan: *unista tuhinaa*


Minä: Aikoo.. Herää.. Ei sun pitäny nukkua ulkona ;-;

Aiko; *Haukotus* No.. = w =' ?
M: Älä nuku.. Mee leikkimää vaikka siskosi kanssa..

M: Hyvä.. Juuri noin :3
Ai: Kauanko vielä ;n; Kädet väsyy..

M: Hyvä.. Melkein purkissa
Aiko: Äkkiääää D:

Minä: ._. Mitäs sulla siinä on?
Ai: Mulla on tässä Miki *^*

Minä: Miki?
Ai: Nii ;-; Sun mini-vocaloid..

M: Huomaan.. Älä nyt juoksentele sen kanssa ;_;
Ai: Miksen saa ? :c

M: En halua että hävität/rikot sitä ._.
Ai: *pyh* kyllä minä osaan olla kunnolla >:c

Ai: Koska lähdetään kotia..
M: Sunnuntaina..

Ai: Ja mikä se uusi tyttö on josta puhut paljon..
M: Tulet kyllä näkemään ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I: En uskalla laskea alas..
M: Rohkeasti vain :3

I: Miksi edes puit minut kuin tytön :c
M: ;_; Minulla ei ollut sopivia poikien vaatteita

I: Onko minun pakko mennä alas..
M: Sinä itse halusit laskea mäkeä o.o

I: Aivan.. Olin ihan unohtaa..
M: Minä voin antaa vauhtia x3


I: Tällä lintujensyöttöhommelilla on kiva keinua cx
M: Onkohan tuo nyt luvallista ._.


I: Kyllä minä uskon että tämä on ok cx
M: Okei ._.

I: En uskalla mennä leikkimää sisarusten kanssa :c
M: Mikset :c


I: Jos ne pilkkaa mua ku puit mut tällee ;__;
M: Ei ne pilkkaa, ja jos pilkkaa nii minä hoidan asian :3 


I: Vaihdoin vaatteet :3
M: Jaahas ._: Ihmettelinkin minne katosit..


I: Lumi on kivaa :3
M: Äww, olet suloinen siellä lumikinoksessa >:3

I: Tämä sydän on niin kylmä
M: Älä palelluta itseäsi

I: Saanko rauhoittua hetken..
M: Okei.. :'o

I: *raskasta hengitystä*

I:Saisinko juotavaa..?
M: tietenkin :3

I: Kiitos :'3
M: Ole hyvä, pikkuiseni <3

I: Olen kovin yksinäinen ilman ikäisiäni lapsia..
M: Voi sinua.. :c Pikku reppana

I: Toisaalta.. Onhan mulla siskot ja Derppi
M: Niimpä.. :'3

M: Kesä lähestyy pikkuhiljaa..
I: Kohta saa kaivaa shortsit esiin cx

I: Haluan pyörimään vihreälle, pehmeälle nurmikolle..
M: Äww.. :3

I: Miksi aika kulkee niin hitaasti.. :c
M: Loppujen lopuksi se ei kulje niin hitaasti..

I: *huokaisu* Totta..

I: Löysin Namin ponin..
M: Mistä sinä sen..

I: Se oli kinoksessa, tuolla..
M: Hyvä että löysit sen..

I: Olen mielestäni liikaa yksin nykyään..
M: Vooi.. :c Minun pikkuinen,,

M: Miksi vaikutat niin ujolta..
I: *Hermostunutta puhinaa*



I: Onko kaksoissiskostani kuulunut mitään..
M: Ei.. Muuta kuin että hengissä se ilmeisesti on..

I: Oii..
M: Kyllä te vielä näätte.. Älä huoli..

I: *Vaipuu ajatuksiin*

I: Haluaisin nähdä hänet, vielä kun aikaa ei ole kulunut liikaa..

I: Ihana sää.. :3
M: Niin on ^^

( Ichistä on nykyään tullut mun sylivauva <3)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naomi: Siinähän sinä olet jätti <3
M: Tässäpä minä.. :3



N: Mikä paikka tämä on :'o
M: Ukkini työpaja.. nykyinen mummoni pyörävaja..

N: Jätti, jätti.. Koska lähdetään pyörä ajelulle :3
M: Pitää kesällä katsoa, jos lähdettäisiin ajelulle :3


N: Haluan kokea paljon uusia asioita kesällä <3
M: Kyllä sinä tulet kokemaan, ja paljon :'3

N: Kuulin kun puhuit että aiot vaihtaa minun silmät :'o
M: Juu, kyllä minä ne tässä vaihdan :3

N: Katso, minä lennän x3
--------------------------------------------------------------------------------------
(Ennen reissua, kotona)
N: Nämä helmet ovat kivoja..

N: Niihin on kiva sotkeutua..

M: Ja kaunis poseeraus >:3 Näpsäsen susta kuvan~
N: Aina valmiina c;

Naomi on mun ensimmäinen Pullip, ja todella rakas minulle <3

Me ollaan koettu paljon, ja vaikka minulla tulisi tulevaisuudessa olemaan kasoittain nukkeja
Naomi tulee aina olemaan minun suosikkini, se minun silmäteräni <3
---------------------------------------------------------------------------------------

N: Sää on kyllä ihana..
M: Totta.. :3

N: Saanko tehdä jotain villiä x3
M: Noo.. Kunhan et riko itseäsi :'o

N: Hahaha x3 Nyt olenkin täällä!
M: o____o'
M: Koska sinä opit kiipeämään puuhun ilman minun apua D:<
N: *kikatusta*

N: Puussa on kiva istua.. Kaikessa rauhassa.. <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eli tuollaisia kuvia tuli napsittua piiiitkästä aikaa >:3
Ja oikein kunnolla tuli nyt noita kuvia postattua.. pitkästä aikaa..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitten olisi vielä yksi pikku asia, nimittäin pari viikkoa sitten..
Postissa saapui minulle Tonnerin nukke <3

Tämä tässä on Carola :''3
Olen juuri tekemässä Carolalle omaa nukkeprofiilia, mutta olen vähän hakoteillä..
Millaisen persoonan hänestä tekisi c:
Muokkailen ja päivitän samalla muiden naperoiden profiileja~


Mutta, tässä tämä postaus taitaakin olla~
Reilusti tuli postattua kuvia ja tekstiäkin tuli pikkusen ^u^

Kirjoittelen taas kun jaksan~


1 kommentti:

  1. Ihana blogi ja kaikki nuketkin! ;3
    Jään seurailemaan...
    Jos kiinnostaa niin käythän kurkkaamassa nukke-blogini www.unelmapullip.blogspot.fi

    VastaaPoista