28. huhtikuuta 2015

Keskiviikkona se tulee~

Mmoi :3

Kuten voitte päätellä eeppisestä otsikosta, jotain on tulossa minulle >:3 Nimittäin postissa..
Ja se jokin, on minun ihka ensimmäinen BJD nukke *^* <3<3

Elikkäs tilasin Helmikuun keskivaiheilla itselleni Kiinasta BJD nuken :3
Kävin Tammi-Helmi vaihteessa Jyväskylässä nukkenäyttelyssä, ja näin ekan kerran
aitoja BJD nukkeja ;u; Rakastuin niihin samantien.. <3
Ei menny kauaa nii olin valmis hankkimaan oman..
Ja halvalla kun löysin, niin mielelläni sen ostin :3
Olin jonkin aikaa epätoivoinen, että ei se taida tulla, että oliko tämä nyt ryöstöä.. Mutta tässä parin kuukauden jälkeen sain viestin että se on jääny tulliin - u -'' Ja nyt kun isä on hoitanut tullauksen yms, se olisi huomenna haettavissa > w < Olen niin malttamaton ja innoissani *^* <3<3<3

Yritän napsia sellaisen kuvasarjan, kun avaan pakettia OuO
Olen aikaisemminkin yrittänyt, mutta se on mulle pieni mahdottomuus, kun olen niin malttamaton n____n''

[Mikä parasta, mulle jää about 2,5 kuukautta aikaa ommella sille kivat vaatteet :3 Ja tehdä siitä edustuskelpoinen Animeconia varten <333]

Mutta hei, törmäillään somessa~
*Jää hypettämään nurkkaan itsekseen*


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti