22. huhtikuuta 2015

Happy Birthday, Derrick ^w^ ~

Heimoi ^w^

Tänään havahduin että "tänäänhän on se päivä jonka valitsin Derpin syntymäpäiväksi" ;u;
Joten päätin että teen ainoan miehisen mieheni kunniaksi pienen postauksen ^^
(Mistä lähtien Derrick on ollut miehinen mies ô___ô) 

Derrick on ollut mulla about reilut 3 kuukautta, vasta, mutta hän on todella tärkeä minulle :''3
Kuten myös muutkin nukkeni <3


Derrick on tässä 3 kuukauden aikana saanut uuden peruukin, joka pukee häntä minun mielestä oikein hyvin ^^ Ja uudet chipsitkin ovat tulossa <3 Olen harkinnut hänelle uutta kroppaa, mutta haluaisin pitää hänellä tuon kalpean ihon, joten olen hieman hakoteillä, mistä löytäisin sopivan kropan ^^

Stocki Derrick cx

Derrick on malliltaan Taeyang Pluto, jonka ostin paikalliselta tytöltä Huuto.netin kautta :3
En ikinä uskonut hankkivani Taeyangia, mutta näin Derrickin ilmoituksen, ja päätin summan mutikassa että, "Tuon minä haluan *herp derp*"


Aiko ja Derrick stockina cx
(huono laatu :c )

Derrick tuli muutaman päivän Aikon saapumisen jälkeen, ja mulla on ollut siitä lähtien siskon kanssa kamala sota, onko Aikolla ja Derrickillä juttua ;_;
En halua parittaa mun Ai-chania Derpin kanssa D:< Mutta sisko oli siihen mennessä jo shipannut nämä kaksi suhteellisen hyvin.. 

Derrick & Ichiro <3
Omasta mielestäni Derrick on minun palleroideni isoveli-hahmo, vaikkei ns. verisukua olekkaan :'3
Mutta yaoihörhö pikkusisko tahtoo myös shipata Derrickiä Ichiron kanssa ;-; Mutta yritän sitäkin 
vältellä..Vaikka Derppi ja Ichi sattumalta jakavatkin sängyn, en halua ajatella sitä sen pidemmälle ;__;


"Derrick on aikamoinen rääväsuu, ja suorapuheinen nuori mies.
Hänen räväkkä ja rohkea luonne puskee läpi hänestä..
 vaikka hän yrittää antaa h
arkitsevaa ja reilua ensivaikutelmaa itsestään.."

Aika usein, sitä haluaa luoda tietynlaisen kuvan itselleen jokaisen nuken persoonasta, ennenkuin nukke on edes tullut, tai hutaisee jonkinlaisen luonteen, kun nukke on saapunut..
Loppujen lopuksi, sitä oppii tietyllä tavalla tuntemaan sen nuken, ja sille kehittyy se luonne
siinä kun olet sen kanssa tekemisissä..
Omasta mielestäni, Derrick on rauhallinen, suoraselkäinen ja fiksu nuori mies, joka pitää kaikista huolta.. Joskus hänellä saattaa alkaa nyrkit heilua, mutta usein se tapahtuu sen takia, että hän suojelee jotakuta.. Vaikkei hänellä satukkaan olemaan sielua, ja on ollut tekemisissä helvetin kanssa, on hän kaikesta tästä huolimatta hyvä persoona, ja tooodella tärkeä minulle, kuin myös muille palleroilleni
 =( ^w^ )=

Derrick is a ladiesman >u<

Loppujen lopuksi, Derrick on minun ensimmäinen Taeyang, ja toivon että tulevaisuudessa,
saisin hankittua toisenkin Taeyangin, Derrickille kaveriksi :'33

*Menee päivittämään Derrickin profiilisivua*
----------------------------------------------------------------------

Muuta hölinää:
 Odotan tällä hetkellä, että saisin BJD nukkeni, ja minulle on tulossa myös Angelgaten pää :'3
Naomi, ja Sonica ovat saamassa uudet peruukit ja tytöille tulee vaihtokäsiä
Ja mun pojat saa uudet chipit ^u^

Törmäillään instagramissa ja momiossa~ o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti