28. lokakuuta 2014

Joulu on taas.. Ihmisten jouluhössötys..

Heipöö kaikki ihanaiset.. :3

Jälleen kerran, kirjoitan tässä sängylläni postausta.. Ulkona on pimeää, pimeydestä hohtaa vain kuu, tähdet ja katuvalot ;_; Taustalla hölisee TV ja hurisee pöytäkoneeni..

Noo.. Menin kirjottamaan jo joululahjalistan .__.
Ja tosiaan, ei ole vielä edes Marraskuu ;_; Harvoin olen NÄIN aikasessa..
Tänään vanhemmat osti meille jo joulukalenterit D: Edelleen, Marraskuu on vasta alkamassa..

Noo.. Haluaisin tässä postauksessa kaiken muun hölisemisen seassa, esitellä minun joululahjalistani c:

Joululahjalista 2014

Ensimmäinen toiveeni: Naomille obitsu (Sellanen 25-27cm/white/S tai M)
Toinen toiveeni: Uudet eyechipit Naomille (Jotku kivan väriset, tai sitten vaan simppelisti siniset)
Kolmas toiveeni: Uudet kengät Naomille (Ehkä tennarit, tai sitten jotkut saappaat talveksi)
Neljäs toiveeni: Naomille silmälasit, kyllä, ne oli ihan törkeän söpöt <3 Löysin Mollamaniasta.
Viides toiveeni: Naomille uusi peruukki, koska hänen nykyinen stock peruukki on täysi painajainen :c

Ja siinä olikin sitten ensimmäinen puolikas, ja kaikki Pullip kamat ;u; Sitten loput..

Kuudes toiveeni: Monster High, Venus McFlytrap (Vain että saan Weronicalle uuden kropan)
Seitsemäs toiveeni: Monster High, Inner Monster ( Haluan sen sinisen niistä :3 ..)
Kahdeksas toive:Ever after High, Aslynn Ella & Hunter Huntsman
Yhdeksäs toive: Saints Row 4 <3
Kymmenes, ja viimeinen toive: Disney Animators Collection, Ariel

Sellainen lista tällä kertaa :3

Tosiaan ekat 5 toivetta omistin rakkaalle esikoiselleni, Naomille <3 Koska haluan päästä niin kovasti kustomoimaan häntä :3 Ja tehdä hänestä uniikin persoonan ^^
Toive kuusi on tosiaan omistettu Weronica Firamelle, teen hänestä hybridi nuken, joten tartten hänelle paremman kropan :3 Jota joudun.. luultavasti.. maalaamaan ;_; No.. Se on sen ajan murhe..
Toive seitsemän: Nuo MH nuket jotenkin kiehtoo mua 8) Todella omaperäisiä.. Ja se sininen varsinkin.. <3 Toive kahdeksan: Tuota toivon siskoni kanssa puoliksi.. Hänellä on joku pakkomielle saada Hunter itselleen.. >__< Kertoi jo suunnitelmistaan häntä varten, meinaa tehdä siitä homon.. Ei mulla sitä mitää vastaan :3 Toive yheksän: Mä taoin jo sen Saintsrow 3 läpi :c Ja se oli niin hyvä peli <3 Pakko saada myös 4! Sitten, viimeinen toive: Näin Huuto.netissä 40€ hintaan Disney Animators nukkeja.. O u O''
Katsoin joskus Hollycopterilta youtubesta yhden videon kyseisistä nukeista, ja olin myyty..
En normaalisti tuollaisista nukeista innostuisi, mutta nuo *^* I MUST get one.. <3

Tietty olisin halunnu muutakin kivaa.. Esim. Hyvä kamera, jolla saisin kuvata, ei tarttis kännykkää käyttää.. Tai "The Sims 4", mutta meidän koneet ei pyöritä sitä :c
..Mutta rajansa kaikella :3

Kyselin myös tässä mitä mun pikkuneidit haluaisi lahjaksi..
Weronica oli vailla avaruusrakettia..(Haluaa kuulemma takaisin kotiin) Ja Naomi halusi kasan leluja >__<
Ajattelin että olisi hauska idea jos ostaisin jouluna
jotain kivaa pientä nukeille, ja paketoisin sen :'3 (Thihih..)

Sitten, muita nukkehankintoja: Kyttään huuto.netin ja Tori.fin läpi, päivittäin.. Ja kunhan rahaa siunaantuu mun tilille, nii hankin joko Dalin TAI toisen Pullipin ;u;
Haluaisin kyllä Taeyangin tai Isulin ;_; Mutta ainakaan tällähetkellä, ei ole käytettynä yhtään myynnissä..

Kirjoitampa samalla tuosta nukkejen ostamisesta..
Suosin itse nukkejen "Käytettynä" ostamista.. :3 Se on jotenkin kiva ajatella silleen, että entinen omistaja myy nukkeansa, ja sitä menee ja ostaa sen.. Tai, mun silmissä se on pelastamista/adoptoimista.. ^^
Esim. kirpputoreilla, jos löydän kivoja nukkeja, ajattelen että pelastan ne pikkuiset.. Mulla on tilaa huoneessa ja kiinnostusta tähän harrastukseen c: Eli he saavat hyvän kodin..
Sitten jos joku myy netissä, ja ostan sieltä käytettynä, ajattelen sen adoptoimisena..
Voitte sanoa mua höperöksi, mutta näin minä sen näen ; u ; (thih..)

Noo.. Minä taidan lopetella tämän postauksen tähän..
Kirjoittelen myöhemmin uudelleen :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti