29. lokakuuta 2014

Random höpinää

Töttöröö cx

Ajattelin ajankuluksi kirjoitella tällaisen postauksen jolla ei ole päätä, eikä häntää..
Tartun tässä erääseen aiheeseen, nimittäin nukkejen hankinta ja kuinka paljon niitä on..

Mä oon tässä miettiny tiiviisti, kun haluaisin niin monenlaisia nukkeja itselleni ;_;
Bjd olisi kiva, mutta hintava se sellainenkin hartsilapsi on.. Siskon kaverin isosisko (joka osti käytettynä BJD:n satasella) sanoi että löytyy niitä halvemmallakin, kun vain jaksaa etsiä..
Tällä hetkellä Huuto.netissä olisi ihana n. 65cm BJD tyttö myynnissä, mutta hinta on tyrmäävät melkein 300€ x____x Samalta myyjältä sais jonku peruukin sille, hintaan 14€.. Että päälle 300€ keikka siitäkin tulisi :c

Dollfie Dream nukke olisi mulle täydellinen ;_; Mutta niitä ny saa Suomesta vielä vähemmän käytettynä.. Uutena siitä tulisi päälle 500€ keikka :c Ja mistä mä sellaset rahat revin x( Ja samoin Smart doll :c
Ne olisi niin täydellisiä nukkeja minun kaltaiselle Japanifriikille (= u w u  =)''
Ne silmät ;; n ;; Ja se fakta että niitä saa niin iso kokoisina.. ;_; Joskus kiroan sitä miten pieniä Pullipitkin on..

Lajista toiseen, Pullipit.. Minulla on minun Naomini <3 Mutta halua LISÄÄ TT n TT *Murr*
Oon nähny joitain niin kauniita ;___; (Tässä muutama: Akemi, Tiphona, Ddalgi, Snow White ja Classical Alice Sepia) NE ON NIIN KAUNIITA TT n TT'
Tietty Dalit, Isulit, Taeyangit ja Yeolumet kiinnostaa mua kanssa <3 (Tässä muutamat: Dal, Isul, Taeyang, Yeolume) Noissa linkeissä siis, muutamia noiden "lajikkeiden" yksilöitä, joista itse tykkään cx
Tahtoisin niin kovasti Naomille jonkun "kaltaisensa" kaverin.. :'3

Ja eteenpäin.. Blythet ja Tangkout.
Instagramissa olen törmännyt 1000 ja 1 kertaa customoituihin Blythe nukkeihin, ja ne on niin suloisia ; n ;
Mutta, koska ne on customoituja ;_; En usko että niitä saa mistään ostettua sen näköisinä.. Ellei Etsysta löydä. Tangkout ovat kuten Pullippien ja Blythejen risteytys o w o Ja ne on jollain tapaa niin IHANIA cc'x
Tietty se fakta on otettava huomioon, että kasvot saattaa olla vähän kiiltävät.. Joten siihen pitää vetää jotain ainetta pintaan, että se kiilto saadaan häviämään ja kasvoihin tarttuu maali, kynän jälki yms.. Jos siis haluaa customoida :3

Sitten on näitä muita muovisia tapauksia..
MH nuket, EAH nuket.. ;_; Novistarit.. Once upon a zombie.. Kurhn.. Jenny ja Licca.. Makie.. J-Doll.. Disney Animators Collection ;___________;
Mä kuoleeeen..
Niin.. paljon.. NUKKEJA *^* TAHTOOOOOOOOOOOOOOOO.. ;_;
Ei se valittaminen ja tahtominen auta ;_; Ei sitä rahaa tule tuosta vain.. :c .. Vai tuleeko? x33
Nooh.. Tuskin..

Sen lisäksi keksin, että voin tehdä "omia nukkeja", ja tällä tarkoitan hybridejä..
Oon jo ajan saatossa keksiny muutaman, jotka olisi kia toteuttaa..
EAH Apple + obitsu = yli jää applen kroppa
Applen kroppa + Bratzin pää = Jää yli Bratzin kroppa
Ja sitten tietenkin tämä tapaus, joka mulla on jo etenemässä: Novistarin pää + MH kroppa = Jää yli novin kroppa ja MH pää ;_; Sitten olisi jäljellä 2 kroppaa ja pää.. .__. Ngh.. Enkä tiiä mitä niille voisi tehdä..

Joulu on kuitenkin tulossa.. :3
Toivotaan parasta.. Jos jotain kivaa sieltä tulisi ^^
Eiköhän tämä turha postaus lopu tähän..
Muimui~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti