1. lokakuuta 2014

Momiota ja muovitissejä.

Hello, lukijat!

Olen tässä n. kuukauden hengaillut sellaisessa paikassa kuin Momio.
Se on kuin alle 18 vuotiaille suunnattu Facebook.
Vaikka porukka siellä onkin suurimmaksi osaksi ala-aste ja ylä-aste ikäisiä tyttöjä, olen silti viihtynyt hyvin, ja jotkut sanovat että olen "kuuluisa" siellä..
Anyway, mulla on siellä pikkusiskon kaverin 16v isosisko kaverina, kutsutaan häntä vaikka Nannaksi (nimi muutettu) meillä on yhteinen harrastus, nukkejen customointi. (En ole kovin hyvä siinä, mutta tykkään kuiteski..)
Ja, Nanna julkaisi kuvia uudesta custom projektistaan, jolle oli kiinnittänyt siivet, jonka takia tällä nukella ei ollut paitaa.. Ja se postaus kuhisi valitusta " Mikä pervo sä oot, sun nuket on alasti".

Mä kuulun Momiossa Nannan perustamaan nukkejen customoijien ryhmään, ja siellä päiviteltii, miten nykyajan pikkuisia haittaa jos nukkejen tissit vilkkuu julkisuudessa.
Eräs ryhmän muista tytöistä julkaisi alaston kuvan Pullipistaan, jonka jälkeen minä julkaisin kollaasin, joka koostui 8 kuvasta. Jokaisessa kuvassa komeili alastomina minun 3 MH nukkea..
 Kuva sain kommentteja tähän tyyliin " Ne on vaa nukkeja, ei se nukkejen alastomuus ole niin paha asia".

Yön jälkeen, kun kävin Momiossa, huomasin että joku ihana pikkuinen oli käynyt rapsaamassa minun alastomista nukeista.. Muistin että kyllähän minä sain uhkauksia edellis iltana minun "taideteoksesta", mutta silti.. Joku pikkuinen ei voi katsella alastomia NUKKEJA. Kyllähä ne kaikki pikkuiset nappisilmät on vaihtanu joskus barbillensa vaatteita, ja nähny ne kaksi pientä, muovista palloa keskellä sen nuken rintaa..
Ei niitten muovitissejen luulis olevan niin uusi juttu.

Noo, tein siitä sitten pienen julkisen valituspostauksen, kuinka en ymmärrä sitä, mikä siinä nukkejen alastomuudessa häiritsee. Kirjauduin ulos, ja kun seuraavan kerran yritin kirjautua sisään, olivat ihanat pienet nappisilmät palkinneet minut ja minun postaukseni rapsaamalla, ja kirsikkana päällä, olin saanut 3 päiväisen porttikiellon.

3 päivän porttikielto, koska pikku tytöt ei voi katella netissä alastomia nukkeja ja koska sanoin " muovitissit".
Nooh, saa nähdä mitä tästä vielä syntyy.

Jos mielenkiinto heräsi, Momiota kohtaan, nii osoite olisi -> www.momio.me
Ja minut löytää nimellä WhiteComa , tai noh, ny kun porttikielto pamahti paikalle, nii mut löytää nimellä Fluffypuff.

Kiitos ja kuittaus.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti