2. lokakuuta 2014

Pikku söpöläiseni ~

Hei lukijat!
Kuten olen maininnut, harrastan nukkejen customointia,
ja että en ole kovin hyvä siinä. 
Siitä huolimatta haluaisin esitellä teille viimeisimmän projektini ^^ !

Tässä on minun söpöläiseni
   ↓
 Hän on Monster High Create a monster
'Täyttö paketti'

Pikkuisella ei ollut minkään sortin kasvoja (nenää lukuun ottamatta).

Paketissa tuli 
- 2 päätä O.o
- kämmenet
- 2 jalkaa
- käsivarret
 (ranteessa kyynerpäähän)
 - kruunu jossa on yksisarvisen sarvi <3
Ja kasa erilaisia tarroja. 

Loput osat jouduin pihistämään minun ja siskon muilta CAM-nukeilta..
Mikä ei sinänsä haittaa, ei me tehdä niillä nykyää mitään.

Maalasin hänelle kasvot ja nyt olen melkein viimeisen kuukauden vedellyt hänelle villalankoja hiuksiksi.
Olen liian laiska hankkimaan mistään hänelle "oikean" tapaisia hiuksia.. mitä muovikuitua ne sitte on ;_;
Vaatteita en ole vielä ehtinyt tehdä.. Nyt hänellä on päällä yksi paita jonka tein Naomille, mutta joka meni pilalle, ja Moxien farkut.. :3
Nimeä hänellä ei tosiaan vielä ole, joten ehdotuksia voi tiputella tuonne alas kommentteihin ^^

Luonne on sen sijaan jo jotenkin selvillä.
Hän on hiljainen, ja utelias pikku tutkiskelija.
Hyllyllä tai Naomin huoneessa kökkimisen sijaan, löydän hänet aina jostain laatikosta tai kaapista, tonkimassa tavaroitani. Hän ei tykkää kun suutun, mutta ei voi vastustaa paikkoihin työntymistä.
Koska annoin hänelle ns. "torahampaat" ajattelin että ehkä hänvoisi olla jonkin sortin vampyyri? *^*
Hän on myös huono tanssija, eli hän omistaa 2 vasenta jalkaa, kirjaimellisesti.
Oliko paketissa sitten tapahtunut joku valmistus virhe, mutta tajusin nukkea kasatessani, että sillähän on 2 vasenta jalkaa.. Mutta en anna sen häiritä :3 Se tekee pikkuisestani hieman persoonallisemman olennon ^^

Tämä minun pikku projektini on vielä pikkuisen kesken, hiuksia puuttuu ihan liikaa (jos minulta kysytään..)
Ajattelin että olisin tehnyt hänelle jonkillaisen "sivukaljun" mutta saa nyt nähdä, saanko sitäkään aikaiseksi.

Kaiken kaikkiaan, olen itse tyytyväinen tähän teokseeni.. Vaikka se vie (välillä) aikaa ja hermoja.

Ja nyt, pieni kuvaspämmi :3


Toivottavasti tykkäsitte n__n
Lisää postauksia tulossa viikonloppuna..

Kiitos ja kuittaus.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti