15. lokakuuta 2014

Syysloma matkalla

Hellou, te blogini tirkistelijät :3

Jaksoin nyt viimein tehdä tämän nukkepostauksen, jota oon miettiny ja aikonu jo pidemmän aikaa!! OuO
Elikkäs.. Me lähdettiin tuossa Sunnuntaina käymään mummolassa, Sotkamossa, ja tietenkin minun pikkuiset pääsi mukaan! cx Koko poppoo lähti mukaan + muutama "vieraileva tähti" :3
Itsestään selvää on kai se, että kaikista nukeistani suosin eniten mun ainoata Pullip nukkea <3
Muita nukkeja kuvaan vain, että saan vaihtelua, kun ei inspiraatio iske Naomia (mun pullippia) kuvatessa..


 Eli sunnuntaina lähdettiin matkaan :3
Naomi pakkasi reippaasti oman reppunsa ja siivosi huoneensa c:

Naomi: Ellu, koska me mennään :c
Ellu: Kohta.. Vanhempien pitää kantaa ensi muut tavarat autoon, sitte mennään me ja kissat..
N: Aij.. Joko me mennään?
E: Voi sinua pientä höperöä :'3 Ei vielä.
N: Tässä menee ikuisuuus :c
E: Tarkista vaikka reppusi.. Otithan varmasti kaiken tarpeellisen?
N: Juu, otin O n O En jaksa alkaa purkamaan..
E: Mitä sinä tuolla mailalla..?
N: Aion pelata ^^
E: Kenen kanssa..? + Siellä on pakkasta ja lunta
N: Ai Sotkamossa?! *^*
E: Niin.. Että jätä se maila ihan suosiolla kotia :/
 Sitten lopulta ku päästiin autoon.. Naomi pomppi pitkin ikkunoita ja tiiraili ohi ajavia autoja :3
Pikkuinen tykkää matkustelusta niin paljon..

N: Kato Ellu, kato, tuolla menee ihanan värinen auto!!
E: Heh, tuolla menee keltainen auto.. :3 *Tapauttaa Naomin olkapäätä sormellaan*
N: MIKSI SINÄ NOIN TEIT ?! *^*
E: Se on sellainen vanha "leikki".. Jos näkee keltaisen auton, saa läpsäyttää toista..
 N: MINÄKI HALUAN OuO
*Vahtaa ikkunasta josko näkisi keltaisia autoja*
TUOLLA, ELLU, TUOLLA, KELTAINEN AUTO!
*läpsäisee omistajaansa reiteen*
E: Noonni.. :3 Pitäisikö sinun rauhoittua?
N: Emmä halua :c Leikitään jotain!
E: Juu.. Leikitään hiljaisuuskilpailua.. Kumpi osaa olla kauemmin hiljaa, voittaa..



N: Ooh, taas uusi leikki :33 MINÄ AION VOITTAA!
*Lukittaa katseensa ulos, ja nököttää hiljaa ikkunaa vasten*

Ja sitä hiljaisuutta kesti jonkin aikaa.. Pikkuinen otti leikin niin tosissaan, että alkoi kamppailemaan itsensä kanssa..
Keltaisten autojen kohdalla, hän ummisti silmänsä ja vastusti halua huutaa "Keltainen auto" ja läiskäistä minua..
Vahva tahto hänellä kuitenkin on.. Hän osasi vastustaa kiustausta..
Matka sujui hyvin, kunnes pysähdyttiin käymään siskon kummisedän luona.. Tai no, vanhemmat kävi..
Minä, sisko, ja Naomi (& meidän 2 kissaa) odotettiin autossa..
Silloin tämä pikkunen ei voinu pidätellä enää..
N: Kato Ellu..! Talitintti.. Ja toinen! Katso kuinka lähellä ne on!
E: *Syvä huokaus, räplää kännykkää*
N: Mä haluan ulos :c Voinko mennä?
E: Ulos? Yksin? Et.. Et saa mennä.. Sinä joko eksyisit, tai hukkuisit.. tässä on järvikin niin lähellä.. Pysytellään nyt kiltisti täällä autossa..
Siinä me sitte nökötettii autossa kiltisti..
Naomi ihaili luontoa ja minä kännykän ruutua..
Kun lähdettiin taas liikkeelle, keksi pikku neiti tonkia punaisesta olkalaukustaan "matkaeväät"
N: Matkaeväiden aika! cx
E: Eihän me olla päästy vielä edes Iisalmelle asti ._.
N: Niin, mutta kun mulla on nälkä :c
E: Ei se nälkä kyllä tuolla karkilla lähde..
N: Nii, mä tiiän, mutta ku mulla on makean nälkä *^*
E: Jassoo.. :'P
N: Tää maistuu appelsiinilta cx
E: Onko se sun lempi maku?
N: Ei, mä en tykkää appelsiinista
E: Miksi sitte otit sen .__. ?
N: Emmätiiä :c
E: Mä voin syödä sen.. Saat uuden kun päästään kotia
N: EI 8( Mun karkki, mä syön sen
E: Mutta justhan sä sanoit ettet tykkää appelsiinista
N: Ei se tarkoita sitä ettenkö voisi tätä syödä >__<
E: *Syvä huokaus* Voi sinua pientä <3

 Sitten neiti otti nokoset.. Jotka loppuivat siihen, kun isä kirosi jotain hurjapäätä tiellä..
N: *Haukotus* Ai.. Nukahdinko minä? :o
E: Juu.. Nukahdit, nukuit hyvän aikaa.. Muutaman tunnin..
N: Hih, nyt on taas parempi olla :3 Ellu, missä me ollaan?
E: Kohta Kajaanissa
N: Jeeeeeij! Kohta ollaan perillä!
E: Noo.. Ei ihan "kohta" vielä ehkä tunti..
N: Kato Ellu, täällä on joissakin ojissa lunta :'o
E: Nii.. Mitä mä sanoin.. Lunta..
N: Miksi Kuopiossa ei ole lunta :c ?
E: Se on etelämpänä kuin Kainuu..
N: Etelämpänä? Mitä se tarkoittaa? :o
E: ..Etkö sinä pikkuinen osaa ilmansuuntia ;_;
N: Mitä on ilmansuunnat..? :o

Ja loppu matka sitten taottiinkin yhdessä ilman suuntia.. Oli hyvää muistin virkistystä minullekkin :'P
Ja kun lopulta oltiin perillä..
N: Jeeeeij! Mummon mökki on tuolla!
E: Niin on.. :3 Alappa laittamaan tavaroita kasaan, että päästään siirtymään sisälle..
N: Onko mun taas mentävä sun ostoskassiin? :c
E: On.. Siihen päällimmäiseksi, niin mitään ei satu..
N: Enkö saisi kuitenkaan juosta itse sisälle.. :c
E: Ei.. Miten sinä saisit ovet auki itse.. Ja siellä on kissoja sisällä..
N: Niin..*huokaus* :c Ota minusta sentäs perillesaapumis kuva c:
E: Okei.. otan kameran kännykästä esille.. Muista poseerata :3
N: Jooooo! :3
E: Ja hymyä! *räps* Ja noin.. Nyt hyppäät kangaskassiin..
N: *Ryömii kangaskassiin, ostosten päälle istumaan*

Ja niin me tultiin perille :3
Eikä mennyt aikaakaan, kun pikkuinen simahti uudelleen..
Matkustaminen on Naomin mielestä hauskaa, mutta pikkuinen ei tahdo jaksaa kuitenkaan.. 

Tänään käytiin sitten kaupassa.. Ja tietenkin pikku neiti oli innokkaasti tulossa mukaan! :3
Kovasti hän seikkaili aamuisessa, kylmässä pihassa..
N: Katso Ellu! Mä pysyn pystyssä ilman nojaa!
E: Noni, siitä se lähtee :3
N: Tämä on liukas :c Kaadun kohta..

Ja samalla hetkellä nappasin pikkuisen syliin, ja kuskasin autoon..
Kauppareissu meni hyvin.. Pikkuinen kovin kinusi, että ostaisin matkaevääksi karkkia tai jotain makeaa.. Naomi on niin kovasti makean perään :'3
Ja no, ostin minä sitten täytekeksejä.. Mutta en siitä kertonut pikkuiselle.. Halusin pitää sen salaisuutena..
Ostin hänelle kuitenkin uuden lelun.. taas.
Niin kauan kun Naomi on minun ainoa Pullip, hän saa aina tahtonsa läpi, paitsi jos on kyse jostain hullusta/vaarallisesta..
Niissä asioissa en voi joustaa, en missään tapauksessa..
Pikkuinen on minulle niin tärkeä :c
Helliä ja lelliä kyllä voin, mutta en päästä häntä minnekkään yksin..
Varsinkin kun hän on niin kovin pieni..

 Tänään, eli keskiviikkona, oli sitten kotiin lähdön aika c:

E: Noniin, naperoiseni, oletkos pakannut repun? :3
N: Joooo, olen ^^
E: Ja kaikki on tallella? Ettei mitään jää tänne?
N: Juu, kaikki on tallella :3 Kiitti Ellu tästä uudesta lelusta.. Tää on kiva x3
E: Ollos hyvä.. :'3 Halusin sen antaa sulle.. Mulla aina eksyy ostosten sekaan tuollaisia pieniä yllätyksiä..
N: Hihi.. :3 Mitä me tehdään sitte ku päästään kotia?
E: Mun pitää varmaa lähteä käymää mun ukkoni luona..
N: Taas :c
E: En ole nähnyt sitä melkein 2 viikkoon.. Kyllä sinä muutaman tunnin pärjäilet yksin.. :3
N: Juuu :c Mitä me sitte huomenna tehdään?
E: Hmm.. Varmaan ommellaan sulle vaatteita :3
N: Jeeeeeee :3 Entä loppuviikko? :o
E: Lähdetään taas reissuun!
N: Taas O.O
E: Juu.. :3 Lähdetään jonnekkin missä et ole aikaisemmin ollut minun mukana..
N: Jännääää cx
 
Autossa sitten pikku neiti sai sen mitä oli minulta kinunnut.. :3
Keksejä.. Ja sehän veti useamman, ison keksin, nassuunsa..
Jonka jälkeen tuupertui nukkumaan lopun matkan ajaksi..

Perjantaina olisi siis tarkoitus lähteä isän mukaan reissaamaan Poriin! :3 Ja tietenkin pikku neiti on lähdössä mukaan.. Lähden kolmistaan isän ja Naomin kanssa Poriin, katsomaan isän vanhempia.. Ja samalla olisi tarkoitus seilata läpi kirpputoreja ja bongailla erillaisia aarteita..
Eniten yritän etsiä Naomille vaatteita, ja muita tavaroita..
Tähän mennessä olen ostanut hänelle vain muutamia pieniä, suloisia leluja
 Tykkään tonkia kirpputoreilta myös vaatteita itselleni, kankaita, pehmoja, figuureja, mangaa & animea, pelejä ja konsoleiden lisähärpäkkeitä (Xbox360, PS Vita, DS & 3DS, Wii), ja tietenkin nukkeja :3
Harvemmin sitä löytää kirpputoreilta sellasia "kuvaamiskelpoisia" nukkeja..
Periaatteessa, kyllähän sitä voi kuvata mitä tahansa nukkeja.. Mutta minä tahdon olla kovin nirso noiden nukkejen suhteen :c

Sitten muihin asioihin.
Mummolassa ollessani, järjestin kunnon photoshootin, ja räpsin kuvia useamman kymmenen verran.. Ja aion julkaista ne kaikki tänne blogiini.. (Heti kun keksin, teenkö erikseen kuvagallerian.. vai liitänkö niitä postauksiin.. TT w TT' )

Eiköhän tämä postaus ollut tässä.. :3
Tahdon kiittää teitä, jotka kävitte tämänkin postauksen selailemassa läpi
Ja pyydän anteeksi kuvien kakkaa laatua ;n;
Tällasella opiskelijanplantulla kun ei ole vielä minkäänlaista, kunnollista kameraa..
Ehkä vielä joku päivä saan sellaisenkin! :3

Postailen lisää tällä viikolla, ehkä :3
Tai ehkä postailen lisää vasta ensi viikolla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti